Thoughts and Imagination

Big time day dreamer over here..I love writing, especially short stories. I'm usually an odd ball lol Painting sketching drawing is my passion. Seeking the truth in practically everything.. Finding true beauty in just about everything :) oh yeah and Super vegan <3 best decision i have made by far :D
My new tattoo :D yay Fucken awesome artist by the name of Jason :D located in losangeles if any one is interested. I have the info&#160;!

My new tattoo :D yay Fucken awesome artist by the name of Jason :D located in losangeles if any one is interested. I have the info !

Converting into raw vegan

Goddamit it’s so difficult to be raw.. This is day 2 and I almost bought a veggie burger or ate cooked beans :0 lol it’s true though the first days it feels like murder -_- resistance, will power geez I know once I finish I will be proud of myself :) just hope I can keep it up for breakfast so far I have had a delicious green juice consisting of cucumber, apple, cilantro mainly cucumber :P

Yeah another salad :) yum lunch papaya, orange, avocado, lettuce, carrots and lemon pulp oh with sea salt &lt;3

Yeah another salad :) yum lunch papaya, orange, avocado, lettuce, carrots and lemon pulp oh with sea salt <3

I dream

I dream of being raw vegan someday <3 that is one of my ultimate health goals. Aside from that it has been 3 days that i have not eaten processed foods ^_^ only fruits veggies almonds and such.. i feel great but the temptation for veggie grill is still there… veggie grill was my “last” meal on the 26th or 25th idk I forget :) but yup wish me luck ^_^ does any one have suggestions in raw snacks or products? :)

i get to sport my nirvana sweater today :,) yay 

i get to sport my nirvana sweater today :,) yay 

despite the eggs in the beginingg :) his hair is awesome  :)

sistahray:

yup, I’m doing vlogs now.

:) hmm

its amazing how you can still keep a friendship with someone from highshcool ^_^ <3 friends since 2000’s roughly around 8 years??? and he gave me some comics ^_^ i wasn’t bored in the bus nope nope 

I made a legit salad for dinner ^_^ it was freakin delicious! Papaya, tomatoe, lettuce, cabbage, lemon and a tad bit of salt ^_^ amazing &lt;333

I made a legit salad for dinner ^_^ it was freakin delicious! Papaya, tomatoe, lettuce, cabbage, lemon and a tad bit of salt ^_^ amazing <333

Fucken people -_-

Every time I go to a restaurant with my family (they eat meat) I ask for veggies, PLAIN VEGGIES, why the hell do these veggies come with cheese? even when i just asked for beans only, no cheese nothing, just beans it comes back with cheese. I explain to them I do not eat anything from animals and they just look at me weird, and i’m guessing they think cheese isn’t as bad?????  So yeah my method is just to tell those assholes I’m Allergic to cheese, milk, meat, and etc. I’m pretty sure they don’t want a law suit in their hands. So…they will be extra careful ;)

lol its just a hassle to go out and eat with the fam. thats why i prefer making my food ^_^ yum